УЧИТЕЛЬ РОКУ 2016





Про себе


Сидорчук Любов Георгіївна
вчитель Рівненського навчально-виховного комплексу
«Загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів –   дошкільний навчальний заклад № 14»   
 Рівненської міської ради

Дата народження  :  18.09.1978р.
Освіта  :     вища  
Закінчила:   РДГУ,2000р.( вчитель української мови та літератури, англійської мови)
Стаж роботи:16 років
Кваліфікаційна категорія:  вища

Досвід роботи   Використання відео на уроках англійської мови

Мій майстер-клас


Педагогічне кредо  
"Учень - це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити."

«Я – педагог і особистість» 
Учитель - людина, яка бере на себе велику відповідальність, місію: навчає дітей оптимізму, впевненості, життєвої мудрості, допомагає досягати бажаного. Педагог повинен вірити в успіх своїх вихованців, підтримувати  їх у всіх складних і суперечливих ситуаціях, тоді й учні повірять у себе. Випробувавши десять методів, вибрати свій, переглянувши десять підручників, не дотримуватися жодного неухильно - ось єдино можливий шлях живого навчання.  Постійно винаходити, вимагати, удосконалюватися - це єдино правильний курс вчителя.
Я вчитель англійської мови, тому моє головне завдання – допомогти  дітям опанувати «чужу» для них мову, не боятися припуститися помилки, навчити спілкуватися, висловлювати свої думки, прохання, побажання, не бути замкнутим.       
       Важливо пам'ятати, що ставлення педагога до своєї  діяльності передається дітям, адже лише вчитель, що закоханий у власну справу, може передати любов до предмету іншим. В учнів присутня первинна мотивація до вивчення  іноземної мови,тому потрібно домогтися того, щоб цей інтерес був постійним і стійким.  У своїй роботі велику увагу приділяю формуванню стійкої мотивації.
         Постійно задумуюсь: «Що ж є важливим для батьків в особистості вчителя? Що вони чекають від мене?». Звичайно, батькам потрібні якісні та  міцні знання, які після школи допоможуть дитині бути успішною. Ще батькові важливо, щоб дитині у школі було комфортно, щоб вона йшла до школи  з бажанням та інтересом. Мій досвід роботи класним керівником, дає змогу стверджувати, що тісна співпраця  з батьками та підтримання традицій родинного виховання є запорукою успішного формування компетентної особистості та патріота своєї держави.
          Я щаслива жінка - маю улюблену роботу, двох прекрасних доньок і коханого чоловіка, міцну та дружну сім’ю. Щодня намагаюсь позитивно мислити та вмію мріяти, маю цікаве хобі (шию ляльки). Навколо мене – неосяжний  загадковий світ, прикрашений з усіх боків непередбачуваністю.

Уроки складаються в дні, дні - в семестри. Рік за роком  спостерігаю,  як  рідна школа змінює мене, додає впевненості,  вчить мудрості та  любові. Вважаю, що самовдосконаленню немає меж, тому постійно вчуся, щоб не втрачати авторитет серед учнів і колег. Участь у цьому конкурсі - ще один крок на шляху до гармонії зі світом і собою. 


Інноваційні форми роботи та технології, що використовую
Сучасний учитель повинен цікавитися інноваціями методики  викладання іноземної мови. Залюбки використовую різні елементи інноваційних технологій та форм роботи, оскільки це допомагає «оживити» урок.
На сьогодні найчастіше застосовую технологію використання відеоматеріалів, оскільки вона дозволяє ознайомити учнів із традиціями та культурою різних народів, із мовою жестів і міміки.  Важливо й те, що на основі автентичних відеоматеріалів учні чують і вивчають живу мову від її носіїв. Таку технологію використовую для проведення фізкультхвилинок,  презентацій мовного матеріалу в реальному контексті, закріплення і тренування мовного матеріалу в різних ситуаціях спілкування,  навчання іншомовної культури. Мною укладена  відеотека та підготовлений посібник із цієї теми.
     На  уроках постійно  використовую ІКТ для пошуку та отримання додаткової інформації через мережу Інтернет, створення мультимедійних презентацій та відеороликів.
Вважаю, що проектна методика дозволяє учневі розширити кругозір і покращити знання з предмету. Метод проектів може використовуватися  під час  викладання будь-якої теми. Робота над проектами розвиває уяву, фантазію, творче мислення, самостійність та інші якості особисті. Перший проект  застосовую у 1 класі  («My Family»).
  Окрім того,   заслуговують на увагу ігрові форми роботи. Гра забезпечує емоційний вплив на учнів, активізує резервні можливості особистості, полегшує засвоєння знань,  використання умінь  і навичок, сприяє їх актуалізації, створює умови для активної розумової діяльності її учасників. Я використовую  фонетичні ігри  (“What Sound Is Іt ?», «A  Mistake”), лексичні (“The Magic Box”, “ Who Knows the Parts of the Body Best?”), ігри на засвоєння літер алфавіту(«Do You Know the ABC ?», «The First Letters»), граматичні (“Where Is The Cat ?”, “Sentence Star”), рольові («The Puppet Theatre», "In the Shop" …) тощо.           
 Цікавлюсь  методами синектики та ейдетики, які допомагають спростити пояснення, сприяють   підвищенню яскравості образів, пов’язані з розвитком уміння  особистості створювати новий, нестандартний продукт діяльності.

Немає коментарів:

Дописати коментар